Delfi foto misc. - 74758
Foto: Publicitātes foto
Pēdējās nedēļās izskanējusī informācija, ka Rīgas centrāltirgū esošā "Centrālā Gastro tirgus" nākotne ir miglā tīta, tūrisma nozarei nav patīkamākā ziņa, jo tieši gastronomiskās iespējas un pasaules aktuālāko tendenču ieviešana Rīgā nākotnē ļautu piesaistīt arvien vairāk ceļotāju. Tūrisma nozarei jau tā būs gana grūti atgūties no krīzes, tāpēc nevēlamies zaudēt tūristu piesaistes objektus. Rīgai ir visas iespējas līdzināties Lisabonai, Barselonai, Maskavai vai Londonai, tāpēc mums ir jāseko līdzi pasaules tendencēm.

Gastronomiskā tūrisma iespējas

Pasaule un sabiedrībā strauji mainās – gados jaunākie ceļotāji un arī Latvijas iedzīvotāji pēdējā laikā biežāk dod priekšroku demokrātiskām un interesantām vietām, nevis "Michelin" restorāniem. Ja tūrisma nozare vēlas piesaistīt ceļotājus, jāpiedāvā tas, kas atbilst viņu interesēm un vērtībām. Jau šodien domājot par to, ko piedāvāsim ceļotājiem, kad tiks atjaunota mobilitāte pasaulē, liela daļa uzmanības jāvelta tieši gastronomiskajam tūrismam. Nākotnē tas būs viens no galvenajiem pasaules tūrisma virzītājiem un arī līdz šim tas sekmējis tūristu piesaisti no Krievijas, Skandināvijas un citām valstīm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!