Delfi foto misc. - 75607
Foto: Publicitātes foto
Nav noslēpums, ka Covid-19 radītā krīze daudziem uzņēmumiem lika pārdomāt e-komercijas attīstības iespējas. Lai noturētu savu darbību, daudzi steidza "pārcelt" biznesu uz digitālo vidi. Tomēr kā neapjukt tiešsaistes platformu piedāvājumā un saprast, kur vislabāk pārdot savu produktu un vai internetā var tirgot ikviens?

Līdz ar patērētāju paradumu maiņu šobrīd internetā iepērkas arī tie, kas iepriekš to nekad nedarīja, tāpat arī, pielāgojoties jaunajiem apstākļiem, tirdzniecību e-vidē uzsāk uzņēmumi, kas līdz šim savus produktus pārdeva tikai klātienē, un plāni tirgoties e-vidē bija tālākā nākotnē vai vispār nebija aktuāli. Kā liecina Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) maijā veiktās uzņēmēju aptaujas dati, lai veicinātu eksportu, 24% aptaujāto Latvijas uzņēmēju no valsts sagaida atbalstu digitālās tirdzniecības uzsākšanai un attīstīšanai.

Tāpat jāpiebilst, ka pircēji internetā pērk ne tikai pirmās nepieciešamības preces, bet praktiski visu sadzīvei nepieciešamo. To redzam arī pēc "Ewart Woods" produkcijas pieprasījuma pieauguma. Ražojam dažādus sadzīves un interjera priekšmetus no koka, kas nebūt nav Covid-19 radītās krīzes laika nepieciešamākā prece un kuru īpaši iecienījuši ārvalstu pircēji – eksportējam 99% saražotā. Cilvēki turpina pirkt arī šobrīd, turklāt vēl vairāk kā jebkad iepriekš. Ja ierasti e-komercijā aktīvākā pārdošana notika Ziemassvētku laikā, tad patlaban jau kopš marta esam palielinājuši ražošanas jaudas un aizvien turpinām piesaistīt jaunus darbiniekus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!