Delfi foto misc. - 75669
Foto: Publicitātes foto
Mēdz teikt, ka krīze ir iespēju laiks. To gan biežāk dzirdam laikā, kad krīze šķiet attāls koncepts, nevis ikdienas realitāte. Daži uz to skatās kā uz iespēju nopelnīt, bet citi – kā uz iespēju sev un citiem pierādīt, ka spēj tikt galā ar jebkuru izaicinājumu, tādējādi kļūstot spēcīgākiem un prasmīgākiem kā līdz šim. Zīmoli šajā ziņā noteikti nav izņēmums.

Līdz ar valstī noteiktajiem Covid-19 ierobežojumiem vietējo komunikācijas telpu pāršalca "#PaliecMājās" kustība, kas iedvesmoja daudzus uzņēmumus parādīt sevi no labākās puses. Tika veidotas dažādas aktivitātes, lai pateiktos mediķiem par ieguldīto darbu, radīti jauni servisi, lai atbalstītu tos, kuri paši nevar sagādāt pārtiku, un arī ierastās komunikācijas kampaņas pauda tādus atgādinājumus kā "ja tu šo redzi, tad paliec mājās", "esi atbildīgs" u.c.

Neviens nevar apstrīdēt, ka katrs ieguldījums un labais darbs ir vērtīgs un nes labumu mūsu sabiedrībai – jo vairāk uzņēmumu un lielāka sabiedrība daļa iesaistīsies, jo ātrāk mēs visi spēsim atgūties no šīs situācijas. Par laimi, kopējai noskaņai uzlabojoties, mēs varam sākt pakāpeniski domāt par jauniem izaicinājumiem, tāpēc piedāvāju kodolīgu apskatu par, manuprāt, četrām redzamākajām problēmām, kas ir aktualizējušās Covid-19 laikā un ko atbildīgiem uzņēmumiem būtu iespēja šobrīd risināt:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!