Pagājušajā nedēļā uzņēmums "Food Union" atsauca diskusijas raisījušās saldējuma reklāmas ar saukli "Krāsainais starp baltajiem!". Reklāma izsauca sašutumu daļā sabiedrības, jo cilvēki to sasaistīja ar protestiem par rasu vienlīdzību ASV. Reklāma būtu izsaukusi neapmierinātību arī tad, ja nebūtu ASV protestu, jo tās mērķis bija provocēt. Uzskats – arī slikta reklāma ir reklāma, galvenais, lai par uzņēmumu vai tā radīto produktu runā – ir maldīgs, bet divdomības reklāmās liecina par to veidotāju radošuma trūkumu.
Uzņēmums vai produkts saistās ar kaut ko negatīvu
Saldējuma "Pols" reklāma, kuras vizuālajos materiālos izmantots uzraksts "Krāsainais starp baltajiem", tādā veidā reklamējot jaunās saldējuma garšas, izraisīja plašas diskusijas. "Pols" jau arī iepriekš provocējis sabiedrību ar saukļiem "Tu esi laizītājs vai kodējs?", kā arī "Es nekad neesmu bijis vafelē!", tomēr pēdējās reklāmas izsauca virkni naida komentāru. Ja reklāmas veidotāju mērķis bijis izsaukt sabiedrības sašutumu, cerot, ka arī negatīva reklāma ir reklāma, tā ir kļūda. Dažādi reklāmas un mārketinga pētījumu apliecina, ka cilvēki pēc neilga laika aizmirst kontekstu un atmiņā paliek tikai fakts, ka uzņēmums vai produkts saistās ar kaut ko negatīvu.