Ēriks Lingebērziņš
Foto: Publicitātes foto
Lai gan no daudziem tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmējiem šobrīd izskan neapmierinātība ar pastāvošo situāciju, valda neziņa par nākotni un darbinieki joprojām atrodas dīkstāvē, nozare kopumā turpina pastāvēt un darbosies arī nākotnē. Šobrīd nozare saņēmusi ievērojamu finansējumu mārketinga aktivitātēm, tāpēc būtiskākais ir strādāt pie atšķirīgiem produktiem un to pasniegšanas metodēm.

Tūrisma un viesmīlības nozare neizzudīs. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai piešķirti vairāk nekā 3 miljoni eiro tūrisma mārketinga aktivitātēm, arī tūrisma informācijas birojs "Live Riga" uzsācis kampaņu 700 000 eiro apmērā, kas kopumā nozīmē pietiekami lielu summu, lai piestrādātu pie pilsētas un valsts tēla un viesu piesaistes. Pandēmija, protams, viesusi būtiskas korekcijas un fokuss liekams uz vietējo ceļotāju, meklējot iespējas, kā reģionu iedzīvotājus ieinteresēt dodies uz Rīgu, ne tikai rīdziniekus – uz reģioniem. Domāju, ka Rīgā tiks apgūtas daudzas jaunas teritorijas un vietas, kas kļūs pievilcīgas tūristiem. Jautājums – cik labu Rīgas mārketingu spēsim radīt? Rīdzinieki zina par takām visā Latvijā, kur doties brīvdienās, bet cik daudzi Latvijas iedzīvotāji zina par takām jeb vietām Rīgā, kuras apmeklēt? Rīgai, tāpat kā Latvijai, ļoti svarīgi ir arī ārvalstu tūristi un šobrīd Latvija ir labās pozīcijās, lai veiksmīgi startētu ar savu stāstu pasaulē. Baltijas tūrisma burbulis ir lieliska izdevība radīt interesi paraudzīties – kā tad te īsti ir?

Atšķirīgi produkti un pasniegšanas veids

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!