Tradicionālās komercbankas turas pretī "fintech" ienākšanai to privātpersonu apkalpošanas biznesā ar ērtākām aplikācijām, kā arī izmantojot savu vēsturiski veidoto klientu bāzi, kādas nav nevienam "fintech" uzņēmumam. Taču šie atbildes soļi var izrādīties pamatīgi novēloti. Finanšu tehnoloģiju uzņēmumu uznāciens ir tikai tā sākumā.
Ievērības vērts ir fakts, ka saskaņā ar vairākiem pētījumiem pēdējos gados ir strauji pieaudzis to klientu skaits, kuri turpina lietot konkrētu pakalpojumu pēc tā izmēģinājuma (angļu val. – adoption rate). Pēc dažādām aplēsēm, vairāk nekā trīs ceturtdaļas klientu turpina izmantot pārskaitījumu un maksājumu finanšu tehnoloģijas un gandrīz puse no visiem klientiem paliek pie apdrošināšanas produktiem, ko piedāvā finanšu tehnoloģiju kompānijas. Nedaudz mazāks procents ir uzkrājumu un investīciju, kā arī budžetēšanas un finanšu plānošanas produktu grupām. Tās turpina ilgstoši izmantot tikai trešdaļa klientu. Vismazākais paliekošo klientu rādītājs ir novērojams tieši kredītu produktu grupā, bet arī šajā kategorijā tas strauji tuvojas 30%.