Foto_Arnis_Škapars (1)
Foto: Publicitātes attēli
Elektronisko pakalpojumu izmantošana, tostarp iepirkšanās tiešsaistē, ar katru gadu kļūst arvien populārāka. Tas liecina, ka iedzīvotāji uzticas digitālajiem risinājumiem un novērtē mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas iegādāties preces un pakalpojumus attālināti, neizejot no mājām, un saņemt tās sev ērtā laikā un vietā.

Vai atceraties, kad Latvijā tika uzstādīts pirmais bankomāts? Tas bija tieši pirms 25 gadiem, un tolaik šis notikums piedzīvoja lielu sabiedrības un mediju ievērību. Kopš 1995. gada pakāpeniski arī sākās pāreja uz bezskaidras naudas maksājumiem, kādus mēs tos pazīstam mūsdienās.

"SEB bankas" jaunākie dati liecina, ka karšu darījumu apjoms ik gadu pieaug par aptuveni 10–15%. Savukārt, piemēram, bezkontakta darījumu skaits, salīdzinot ar 2019. gada novembri, šobrīd ir pieaudzis par 30–35%. Kopumā Latvijā iespējas norēķināties ar bezkontakta kartēm un citiem bezskaidras naudas maksāšanas līdzekļiem ir plašas, un šīs iespējas pieaug arvien straujāk – tā ir laba ziņa klientiem, jo iepirkties un norēķināties var gan ātrāk, gan ērtāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!