Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka šāda veida kombinētajiem pārvadājumiem ir daudzi ieguvumi salīdzinājumā ar tikai autotransporta vai dzelzceļa izmantošanu. Kontreileru pārvadājumi apvieno labāko no abiem minētajiem pārvadājumu veidiem. Piemēram, tie ir gan videi (un līdz ar to cilvēku veselībai), gan ceļu infrastruktūrai draudzīgāki. Tie uzlabo ceļu satiksmes drošību un zināmā mērā risina šoferu trūkumu. Pie rūkošā kravu apjoma tie var dot darbu un ienākumus gan Latvijas dzelzceļa infrastruktūras uzturētājiem, gan šādu kravu pārvadātājiem. Savukārt šādu pakalpojumu izmantotāji var iegūt drošākus, laika ziņā paredzamākus pārvadājumus.
Vai šādi kombinētie pārvadājumi ir iespējami arī Latvijā? Kā liecina nule kā notikušais kontreileru pārvadājumu testa brauciens, tas ir iespējams. Kaut arī tas bija tikai viens vagons un kaut arī šāda brauciena īstenošana no abstraktas idejas līdz taustāmai realizācijai prasīja daudzus gadus, galvenokārt piemērota ritošā sastāva neesamības dēļ, tomēr pirmā puspiekabe uz platformas pa dzelzceļa infrastruktūru no Maskavas sasniedza Liepājas ostu un tika tālāk ar prāmi nogādāta uz Trāvemindi Vācijā. Viss ģeniālais ir vienkāršs. Arī šajā gadījumā nekāda lielā brīnumtehnika nebija nepieciešama – vien Krievijas kolēģu (Pirmais Federālais kontreileru operators jeb Первый федеральный контрейлерный оператор) izdomāta un platsliežu (1520 mm) dzelzceļa sistēmā sertificēta platforma ar metāla grozu, ar ko visparastākais ostas pacēlājs iekrauj visparastāko puspiekabi šajā jaunajā dzelzceļa platformā.