Delfi foto misc. - 72886
Foto: Publicitātes foto
Plašsaziņas līdzekļos un sociālos tīklos nereti parādās informācija par situācijām tirdzniecības vietās, kad pircējs ir nejauši saplēsis vai kā citādi sabojājis preci un pārdevēji likuši par to samaksāt. Šāda rīcība nav korekta. Arī gadījumā, ja pircējs nejauši sabojājis vai nosmērējis preci, to pielaikojot, pārdevējai nevajadzētu likt to iegādāties piespiedu kārtā vai pieprasīt par to samaksāt.

Šādi gadījumi tirdzniecības vietās notiek ik dienas, tāpēc veikalu vadītājiem un darbiniekiem katrā reizē ieteiktu atcerēties par sociālo atbildību un padomāt, kā rīkoties, lai pircējs vēlētos atgriezties atkal un atkal. Ja veikalā tiek saplēsta kāda prece, vai tās vērtība ir ekvivalenta uzņēmuma tēlam?

Nav pareizi pārlikt atbildību arī uz pārdevēja pleciem

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!