Universālo banku vidi pēdējā desmitgadē ir sašūpojušas tehnoloģijās balstītās finanšu pakalpojumu sniegšanas kompānijas jeb neobankas – virtuālas bankas bez birojiem un filiālēm, kas apkalpošanu organizē ar aplikāciju un digitālo instrumentu starpniecību.
Šobrīd jau iespējams teikt, ka banku filiāles vairs nav pirmais banku un to klientu saskarsmes punkts, savukārt tālruņu sarunas aizvieto digitālie kanāli un identifikāciju viedsistēmas. Visticamāk, ka tie pakalpojumu sniedzēji, kas virtuālajā vidē būs pieejamākie un saprotamākie, iegūs ievērojamāko klientu daļu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit