Delfi foto misc. - 77029
Foto: Publicitātes foto
Straujā tehnoloģiju attīstība pasaulē ir būtiski palielinājusi arī banku klientu gaidas attiecībā uz pakalpojumu sniegšanas procesu, ātrumu un piedāvājumu skaidrību. Saasinoties tehnoloģiskās apbruņošanās sacensībām banku sektorā, finanšu pakalpojumu sniedzējiem ir pēdējais laiks pieņemt lēmumu par labu tam, kādu attīstības ceļu iet.

Universālo banku vidi pēdējā desmitgadē ir sašūpojušas tehnoloģijās balstītās finanšu pakalpojumu sniegšanas kompānijas jeb neobankas – virtuālas bankas bez birojiem un filiālēm, kas apkalpošanu organizē ar aplikāciju un digitālo instrumentu starpniecību.

Šobrīd jau iespējams teikt, ka banku filiāles vairs nav pirmais banku un to klientu saskarsmes punkts, savukārt tālruņu sarunas aizvieto digitālie kanāli un identifikāciju viedsistēmas. Visticamāk, ka tie pakalpojumu sniedzēji, kas virtuālajā vidē būs pieejamākie un saprotamākie, iegūs ievērojamāko klientu daļu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!