11. novembrī jau trešo gadu pēc kārtas norisinājās digitālā mārketinga un komunikācijas konference "Full Digital", kur 15 nozares profesionāļi dalījās ar skatījumu par aktuālām tēmām un galvenajiem mārketinga jautājumiem 2021. gadā. Arī es dalījos savā viedoklī par influenceru mārketingu. Esmu aktīva "Instagram" platformas lietotāja, kur man ir 10 tūkstoši sekotāju, kā arī kopumā esmu sadarbojusies ar 60 uzņēmumiem. Tomēr nekad neesmu rakstījusi uzņēmumiem pirmā.
Tas, ko mēs visi šobrīd novērojam – influenceru mārketings strauji aug un paliek arvien populārāks. Bez šaubām mums visiem interesē, ko dara kaimiņi blakus durvīs. Mēs gribam dzīvot labāk, tāpat kā cilvēki mums apkārt. Mēs vēlamies būt kaut kur piederīgi un iederēties kādā grupā – tā tas jau ir bijis vēsturiski no laika gala un turpinās līdz šai dienai. Mēs meklējam apstiprinājumu no apkārtējiem, un sociālie mediji mums dod iespēju. Katrs "patīk" sociālajos medijos mums liek justies piederīgiem un novērtētiem.
92% cilvēku uzticas saviem draugiem, paziņām un kolēģiem vairāk nekā tradicionālajai reklāmai. Tieši tādēļ uzņēmumi izmanto sociālos medijus, un tas ir ļoti pareizi. Iespējams, dzirdēts par to, ka katrs influenceru mārketingā ieguldītais eiro rezultējas vairāk nekā piecos eiro (2019. gada pētījumi). Tas izklausās tik vienkārši: ieguldi naudu (vai produktus/ pakalpojumus) un rezultāti sekos. Ticu, ka tas strādāja ļoti labi, bet nu šie laiki tuvojas beigām. Pašreizējā situācija ir skumja vairāku iemeslu dēļ.