Saskaņā ar "NRF Consumer View" šī gada datiem, patērētāju vēlmju saraksta augšgalā ir ērta un vienkārša iepirkšanās pieredze. Visu aptaujāto grupu galvenā prasība ir, lai zīmoli un mazumtirgotāji "vienkāršotu manu dzīvi". Pētījuma dati atklāj, ka patērētājus pēc to vēlmēm var iedalīt četrās kategorijās. 41% var dēvēt par "uz vērtību orientētiem patērētājiem", kuri vēlas labu cenu, ērtības un produktus/ pakalpojumus, lai vienkāršotu savu ikdienu, turklāt ir gatavi maksāt par šiem ieguvumiem. "Mērķtiecīgi patērētāji", kas veido aptuveni 40%, meklē produktus un zīmolus, kas atbilst viņu dzīvesveidam un sniedz veselības / labsajūtas ieguvumus. Trešā grupa (13%), ir "uz zīmolu orientēti patērētāji", kuri uzticas zīmoliem – tas arī ir viņu galvenais lēmumu pieņemšanas faktors. Savukārt 6% "uz produktu orientēti patērētāji", koncentrējas uz konkrētā produkta funkcionalitāti.
Šie dati netieši iezīmē inovāciju būtisko lomu pozitīvas iepirkšanās pieredzes veidošanā. Tehnoloģijas ir tās, kas spēj atrisināt dažādas problēmas – tās var palīdzēt sniegt arvien ērtākus, pārdomātākus un efektīvus risinājumus pozitīvas pieredzes un apmierinātības veidošanai, tajā pat laikā, sniedzot uzņēmumam ievērojamus ieguvumus biznesa augšupejai.