Delfi foto misc. - 77287
Foto: LETA
Sociālā uzņēmējdarbība, lai arī Eiropā un pasaulē jau sen zināma, Latvijā kļūst jaudīgāka. Ja 2019. gadā Latvijā bija reģistrēti 49 sociālie uzņēmumi, tad šobrīd ir jau 128. Līdz ar to arvien plašāka sabiedrības daļa rod iespējas, kā apvienot biznesu un sabiedrībai svarīgu sociālo problēmu risināšanu. Taču izaugsmei joprojām ir liels potenciāls – ikvienam ir iespēja kļūt par sociālo uzņēmēju savā pilsētā, ciemā vai mikrorajonā.

Nav noslēpums, ka jebkura uzņēmējdarbības veida pamata jēga ir peļņas gūšana, taču to ir iespējams realizēt, integrējot uzņēmējdarbībā vispārcilvēcisko un sociālo aspektu. Tādējādi uzņēmējs ne tikai realizē sevi uzņēmējdarbībā, bet arī gūst garīgo piepildījumu, piemēram, dodot iespēju nopelnīt iztiku cilvēkiem ar invaliditāti u.c.

Tendences šobrīd

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!