Delfi foto misc. - 77592
Foto: Publicitātes foto
2020. gada izskaņā var apgalvot, ka šis gads bijis neskaidrs un trokšņains kā reklāmas industrijai, tā pasaulei kopumā, tomēr līdz ar izaicinājumiem radušies arī inovatīvi risinājumi.

Latvijā pēdējos gados, līdz ar vispārējo tirgus situācijas attīstību, arī reklāmas nozarē bija novērojama augšupejoša virzība – uzlabojās gan uzņēmumu spēja palielināt reklāmas risinājumiem atvēlēto budžetu, gan nozares spēlētāju māka pārliecināt, ka kvalitatīvos reklāmas risinājumos jāiegulda vairāk līdzekļu. Lai arī 2020. gada pirmajos mēnešos joprojām turpinājās kāpums, pandēmijas ietekmē reklāmas industrijas ieņēmumi mazinājās. Šis satricinājums lika nozares pārstāvjiem izpildīt vingrinājumu, kuru bieži paši iesaka saviem klientiem – domāt ārpus ierastā.

Esošais krīzes laiks pierāda, ka reklāmas nozares spēlētājiem ir jāspēj būt fleksibliem, pielāgojot savus pakalpojumus reālajai situācijai. Līdz ar to arvien vairāk tiek novērtētas tādas reklāmas aģentūras, kas ātri un kvalitatīvi spēj sniegt multidisciplinārus pakalpojumus, var lielu daļu uzdevumu veikt savas komandas ietvaros, atsakoties no liekām funkcijām, gariem procesiem un nevajadzīgiem resursiem "ārpusē". Mūsu komanda šo situāciju uztver kā izdevību, kurā sevi vēl vairāk "noslīpēt" – ar šādu domāšanas stilu esam strādājuši vienmēr un ir sajūta, ka šim pārbaudījumam bijām gatavi jau sen. Attiecīgi uzņēmums jau otro gadu pēc kārtas dubultojis savu apgrozījumu, un 2019. gadā tas sasniedzis 2,23 miljonus eiro, ierindojot to Latvijas radošo aģentūru topa augšgalā. Arī šogad uzņēmumam novērojams apgrozījuma pieaugums, neskatoties uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!