Pandēmija un tai sekojošā pašizolācija, attālinātais darbs un apzināta klātienes kontaktu ierobežošana pašreizējos apstākļos ir likusi pārskatīt veidus, kādos tiekamies ar kolēģiem, klientiem un organizācijas mērķauditorijām. Profesionālā vidē – komunicējot gan ar vietējiem, gan ārzemju partneriem – "Zoom", "MS Teams" un "WebEx" tiešraides kļūst aizvien ierastākas. Pirms 15 gadiem telefonkonferences bija pieejamas tikai lielo uzņēmumu birojos, bet tagad gan biznesa vide, gan izglītības sistēma, gan dažādu pasākumu rīkošana balstās uz "Zoom" un stabilu interneta savienojumu.
Jaunā realitāte liek pārskatīt komunikācijas paražas un meklēt labākās prakses, lai virtuālo vidi izmantotu maksimāli efektīvi. Jāsaprot, ka telefonkonferenču finansiālais izdevīgums noteikti veicinās šī saziņas veida dziļāku integrāciju mūsu dzīvē.
Influenceru ekspansija tiešraidēs