2020. gadā e-komercijā Covid-19 dēļ bija vērojama spēcīga izaugsme, taču visticamāk tā varētu nebūt paliekoša vidējā termiņā, bet iezīmēs ilgtermiņa virzību uz tālāku, mērķtiecīgāku attīstību. SEB jaunākais e-komercijas pētījums liecina, ka 2020. gadā Baltijā e-komercijas īpatsvars mazumtirdzniecībā pārsniegs 10%. Savukārt līdz 2024. gadam Baltijā e-komercijas īpatsvars pieaugs līdz 12% un tā sastādīs gandrīz 30% no mazumtirdzniecības izaugsmes jeb absolūtos skaitļos apjoms augs par 1,2 miljardiem eiro, sasniedzot 3 miljardus eiro.
Pēc "SEB bankas" datiem straujāk augošais e-komercijas sektors Latvijā pērnā gada 2. un 3. ceturksnī bija mājsaimniecības preču kategorija, kas auga četras reizes ātrāk, nekā iepriekš prognozēts. Arī modes un elektronikas preču kategorija piedzīvoja divkāršu izaugsmes tempu, salīdzinot ar pirms Covid-19 nozares prognozēm Latvijā.