Foto: Publicitātes foto
Pērnais gads ir bijis izaicinājumu un pārbaudījumu gads visiem Latvijas uzņēmējiem. Pietiekami ātri kļuva skaidrs, ka jaunajā realitātē e-komercija varētu būt glābšanas riņķis daudziem biznesiem un tādējādi uzņēmējiem jāmaina fokuss un jāpievērš lielākā uzmanība t.sk. arī digitālajam mārketingam. Lai noskaidrotu, kam tieši uzņēmējiem jāpievērš uzmanība 2021. gadā, pārvaldot reklāmas kampaņas, mēs esam izpētījuši vairāk nekā 50 dažādas digitālā mārketinga tendences, kas minētas pasaules vadošajos avotos.

Starp tiem izvēlējāmies sešas, kuras varētu būt aktuālas un interesantas Latvijas e-komercijas vidē. Dažas tendences ir pavisam "svaigas" un parādījušās tikai šogad, savukārt dažas esam mantojuši no pagājušā gada – tomēr tām šogad būs vēl lielāka nozīme nekā pagājušajā gadā. Lielākoties iekļāvām tās tendences, kuras Latvijas uzņēmēji savā darbībā šogad varēs praktiski izmantot, nevis tikai vērot, cik tālu ir attīstījusies digitālā mārketinga pasaule.

1. Digitālais mārketings bez sīkdatnēm (cookies)

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!