Starp tiem izvēlējāmies sešas, kuras varētu būt aktuālas un interesantas Latvijas e-komercijas vidē. Dažas tendences ir pavisam "svaigas" un parādījušās tikai šogad, savukārt dažas esam mantojuši no pagājušā gada – tomēr tām šogad būs vēl lielāka nozīme nekā pagājušajā gadā. Lielākoties iekļāvām tās tendences, kuras Latvijas uzņēmēji savā darbībā šogad varēs praktiski izmantot, nevis tikai vērot, cik tālu ir attīstījusies digitālā mārketinga pasaule.
1. Digitālais mārketings bez sīkdatnēm (cookies)
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit