Pašapkalpošanās, operatīva informācija par piedāvājumiem, virtuālās lojalitātes kartes, iepirkšanās e-veikalā, bezskaidras naudas un bezkontakta norēķini – tas, kas vēl nesen robežojās ar zinātnisko fantastiku, šobrīd ir mūsu ikdiena. Digitālie risinājumi nenoliedzami rada ērtības un jaunas iespējas klientiem, un no tirgotāja puses tas nozīmē nodrošināt iepirkšanās kanālu daudzveidību jeb radīt klientam iespēju iepirkties jebkurā laikā un jebkurā vietā.
Nu jau gandrīz visos lielākajos pārtikas veikalos ir iespējams norēķināties par pirkumiem pašapkalpošanās kasēs vai izmantot pašapkalpošanās skenerus, kas klientam ietaupa papildu laiku. Preču tirdzniecība internetā, kas piedzīvojusi uzplaukumu Covid-19 ietekmē, veicinājusi paku skapju popularitāti, un tas arī ir veids, kā atvieglot ikdienu gan kurjeram, gan klientam: kurjeram nav jāizvadā 10 preces uz 10 adresēm, bet jānogādā visas vienā punktā, ievērojami ietaupot resursus un mazinot ietekmi uz vidi, savukārt klients nav piesaistīts konkrētai vietai un laikam, lai preci saņemtu.