Eiropas Savienība šobrīd aktīvi risina iepakojumu problemātiku, strauji palielinot atkritumu pārstrādes mērķus, kā arī ieviešot vienreizlietojamās plastmasas izmantošanas ierobežojumus. Patērētāji tiek aicināti izvēlēties ilgtspējīgu iepakojumu un samazināt iepakojuma izmantošanu. Tai pat laikā nekur nepazūd uzņēmumu mērķis nogādāt preci līdz patērētājam, nezaudējot produkta kvalitāti, reizē uzņemoties atbildību par to ietekmi uz vidi.
Lai arī tas nav vienkāršs process, uzņēmumiem ir jāsāk izdarīt apzinātas izvēles, ne tikai, lai ievērotu normatīvus, bet, lai tie aktīvi piedalītos aprites ekonomikas izveidē. Tātad iepakotāju uzdevums ir sākt domāt tālāk – ne tikai, kā iepakot no mārketinga un produkta vērtību saglabāšanas, bet arī no dabas resursu patēriņa viedokļa.
Pārstrādājams, bet netiek pārstrādāts