Pēdējos gados redzam, ka darba devēji īsteno arvien vairāk dažādu aktivitāšu ar mērķi rūpēties ne tikai par darbinieku profesionālo "formu", bet arī labbūtību plašākā mērogā. Tie ir, piemēram, dažādi iedvesmas pasākumi un lekcijas, kas darbiniekiem pieejami, lai uzlādētu sevi ar jauniem iespaidiem, jogas nodarbības birojos, pandēmijas laikā – atbalsts mājas darba vietu iekārtošanai un daudz kas cits. Nule kā ar Latvijas mērogam pamanāmu žestu, ļaujot darbiniekiem trīs mēnešus gadā savus darba pienākumus veikt no ārvalstīm, startēja "Tet". Kāpēc labbūtība izvirzās par vienu no centrālajām ar darba tirgu saistītajām tēmām un kāpēc darba devējiem ir tik svarīgi par to "iespringt"?
Īsā atbilde – apmierināts darbinieks bez lojalitātes savam darba devējam, uzrādīs arī labākus rezultātus, viņa sniegums ilgākā laika periodā būs stabilāks un pievienotā vērtība – lielāka. Ja šādu darbinieku uzņēmumā ir vairums – tas nozīmē labākus biznesa rezultātus un lielāku konkurētspēju.