Kopumā uzņēmumiem un iedzīvotājiem jāņem vērā, ka kibernoziedznieki uzbruks tām lietām, kuras ir modē digitālajā vidē un kurām jau ir liels lietotāju skaits vai arī novērojams straujš lietotāju skaita pieaugums. Pērn tā bija sociālo tīklu aplikācija "TikTok", šogad – "Clubhouse".
To, vai kādas konkrētas nozares un attiecīgi – šo nozaru uzņēmumi ir vairāk apdraudēti, nevar viennozīmīgi apgalvot. Drīzāk jāapzinās, ka mūsdienu digitālais zelts ir personīgie dati. Attiecīgi uzņēmuma darbības joma nav tā, kas rada kiberuzbrukumu risku, bet gan uzņēmumā glabāto datu apjoms. Jo uzņēmums vairāk uzglabā šādus datus, jo kibernoziedzniekiem tas ir interesantāks uzbrukuma mērķis. Kā piemēru var minēt e-komerciju, kas pandēmijas laikā piedzīvojusi strauju izaugsmi. Internetveikali ir kļuvuši par biežāku kibernoziedznieku mērķi nevis to darbības jomas dēļ, bet gan tāpēc, ka daļa internetveikalu, kuros iespējams iepirkties tikai reģistrējoties, uzglabā ievērojamu apjomu ar pircēju personīgajiem datiem. Tie internetveikali, kuri piedāvā iepirkties arī bez reģistrēšanās, samazina kiberuzbrukumu risku gan sev, gan saviem klientiem.