Pēdējā laikā izmaiņas ierobežojumos ir nedaudz palēninājušās, radot zināmu atvieglojumu: kā rāda pieredze, izaicinošākā parasti ir pirmā nedēļa pēc jaunu ierobežojumu stāšanās spēkā – klienti ir aizkaitināti, un jāpaiet kādam laikam, līdz visi aprod ar jaunajām drošības prasībām. Taču šo aizkaitinātību un pretenzijas nākas absorbēt apkalpojošās sfēras darbiniekiem, katru reizi, kad valdība nāk klajā ar jauniem noteikumiem, kuriem atkal un atkal no jauna jāpārdzīvo šis adaptācijas process. Ja agrāk tirdzniecības vietās vēlējās strādāt cilvēki, kuriem patīk komunikācija ar citiem un ir labas saskarsmes prasmes, tagad Covid-19 un valdības noteikumi vienas nakts laikā pārvērtuši apkalpojošajā sfērā strādājoša cilvēka profilu. Viņam nu jākļūst par darba drošības speciālistu, lai ieviestu visas prasības klientu un darbinieku drošībai, ārstu, lai varētu identificēt, vai cilvēkam, kurš ienāk veikalā bez maskas, ir vai nav psihiski traucējumi, kas viņam atļautu masku nenēsāt, un arī par policistu, kam jānodrošina visu ierobežojumu ievērošana un jātiek galā ar "pārkāpējiem" jeb klientiem, kuri neievēro noteiktās prasības.
Tas ir milzīgs stress, kas ilgst jau vairāk nekā gadu bez mazākās skaidrības, kad šī situācija varētu beigties vai vismaz kļūt vieglāka, turklāt tā notiek visā pasaulē. Jaunā apkalpojošās sfēras darbinieka formula ir būt jaukam un laipnam, kompetentam jaunākajā likumdošanā, vienlaikus ļoti stingram, turklāt bezgalīgi pacietīgam, pretī saņemot regulāru aizkaitinājumu un negācijas.