Dzimumu līdztiesība jau gadsimtiem ilgi ir problēma dažādās mūsu dzīves jomās. Saskaņā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas ziņoto, Covid-19 ir atvirzījis progresu dzimumu līdztiesības nostabilizēšanā par 25 gadiem. Tāpēc uzskatu, ka tagad tieši biznesam ir liela loma dzimumu līdztiesības stiprināšanā ne tikai darba vidē, bet arī sabiedrībā kopumā. Vaicāsiet, kā tas vispār ir iespējams.
Daudzās biznesa jomās joprojām pastāv pārliecība, ka problēmu ir vieglāk ignorēt, tā to padarot šķietami neredzamu. Ieņemt stingru nostāju un iestāties par vienādām tiesībām dažādiem dzimumiem patiešām prasa drosmi.
Mēs dzīvojam modernā pasaulē, taču tādi aspekti kā nevienlīdzīga alga dažādu dzimumu pārstāvjiem, dzimumu disbalanss vadības komandās, noteikti "griesti" karjeras izaugsmei un šķēršļi pieejai profesionālās pilnveides treniņiem, cieņas trūkums noteikta dzimuma viedoklim, ir aizvien klātesoši. Šobrīd sievietes veido 51% no pasaules populācijas un ienes 28 triljonus dolāru globālajam IKP, tomēr vēl joprojām viņu "balsis" paliek nesadzirdētas. Vēl jo vairāk – jau pirms pandēmijas Apvienoto Nāciju Organizācija aplēsa, ka būs nepieciešami vairāk nekā 100 gadi, lai novērstu plaisu starp iespējām dažādiem dzimumiem. Vai tāda ir pasaule, kurā vēlamies dzīvot?