Dmitrijs Ņikitins: 300 miljardu dolāru iespēja
Foto: Publicitātes foto
Šobrīd mobilā vide un tehnoloģijas svin savu uzvaras gājienu. Līdz ar straujo digitalizāciju pandēmijas dēļ, mobilai videi ir liels potenciāls, lai tā arī nākotnē saglabātu savas izteiktās līdera pozīcijas tehnoloģiju vidū. Jau šobrīd daudzi apzinās 300 miljardu dolāru iespēju, uz kuru virzās mobilo reklāmu tirgus, taču tikai ar izpratnes un rūpīgas izpētes palīdzību būs iespējams sasniegt panākumus. Dalīšos novērojumos un ieteikumos, kā likt lietā mobilo reklāmu sniegtās iespējas un pilnveidot esošos centienus labāko rezultātu sasniegšanai 2021. gadā.

Aplēses liecina, ka globālais mobilo reklāmu tirgus apjoms līdz 2026. gadam sasniegs 269,1 miljardu ASV dolāru.1 Mobilo tehnoloģiju jomā ir notikusi ievērojama attīstība – strauji augošais patērētāju skaits kļuvis par vienu no galvenajiem faktoriem, kas veicina tirgus izaugsmi. Arī pieaugošā augstas kvalitātes interneta pieslēguma izplatība visā pasaulē kalpo kā ievērojams izaugsmes paātrinātājs.

Pētījumi2 rāda, ka ziņu un sociālo mediju platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē. Mēs novērojam pieaugošu mūzikas, izklaides, dzīvesveida un spēļu satura patēriņu, kas rezultējas papildu reklāmu izvietošanā, lai piesaistītu lietotāju uzmanību. Covid-19 pandēmija un tās sekas patiesi izaicinājušas nozari, liekot uzņēmumiem pielāgoties un pārskatīt jaunas digitālā un mobilā mārketinga pieeju formas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!