
Aplēses liecina, ka globālais mobilo reklāmu tirgus apjoms līdz 2026. gadam sasniegs 269,1 miljardu ASV dolāru.1 Mobilo tehnoloģiju jomā ir notikusi ievērojama attīstība – strauji augošais patērētāju skaits kļuvis par vienu no galvenajiem faktoriem, kas veicina tirgus izaugsmi. Arī pieaugošā augstas kvalitātes interneta pieslēguma izplatība visā pasaulē kalpo kā ievērojams izaugsmes paātrinātājs.
Pētījumi2 rāda, ka ziņu un sociālo mediju platformas kļūst arvien populārākas visā pasaulē. Mēs novērojam pieaugošu mūzikas, izklaides, dzīvesveida un spēļu satura patēriņu, kas rezultējas papildu reklāmu izvietošanā, lai piesaistītu lietotāju uzmanību. Covid-19 pandēmija un tās sekas patiesi izaicinājušas nozari, liekot uzņēmumiem pielāgoties un pārskatīt jaunas digitālā un mobilā mārketinga pieeju formas.