Nav nekas aplams vai nosodāms faktā, ka siltuma ražotāji savus pakalpojumus vēlas sniegt tikai tiem klientiem, kuriem nav parādu. Ja vien nebūtu kādas problēmas. Daudzi siltuma piegādātāji, tostarp "Rīgas siltums" par klientu uzskata visu māju, nevis atsevišķu pakalpojuma saņēmēju (dzīvokli). Savukārt normatīvie akti ļauj atteikt siltuma pieslēgšanu pat tad, ja nav nomaksāta pavisam neliela summa. Tas nozīmē, ka faktiski viena parādnieka dēļ siltuma pieslēgšana visai mājai ir apdraudēta. Vai arī kādam šis parāds ir jāapmaksā.
Ļoti bieži šis "kāds" ir namu apsaimniekotājs, kurš faktiski ir starpnieks starp siltuma ražotāju un mājokļa iemītnieku un kuram vienlaikus ir uzkrauti visi finanšu riski par apkures nodrošināšanu.
Rīgas domeRīgas siltumsRīgas ūdensEkonomikas ministrijaNekustamais īpašumsAtkritumu šķirošanaEco Baltia videCleanR
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit