Delfi foto misc. - 79685
Foto: Publicitātes foto
Ja ir pienācis augusts, tad vairs nav tālu līdz rudenim. Mirklim, kad daļa iedzīvotāju saspringti gaida, vai būs kādas problēmas ar apkures pieslēgšanu, bet apsaimniekotāji prāto, kā lētāk nosegt neatgūtos parādus par iepriekšējām sezonām. Šis absurds turpinās gadiem, un būtu pēdējais laiks tam pielikt punktu.

Nav nekas aplams vai nosodāms faktā, ka siltuma ražotāji savus pakalpojumus vēlas sniegt tikai tiem klientiem, kuriem nav parādu. Ja vien nebūtu kādas problēmas. Daudzi siltuma piegādātāji, tostarp "Rīgas siltums" par klientu uzskata visu māju, nevis atsevišķu pakalpojuma saņēmēju (dzīvokli). Savukārt normatīvie akti ļauj atteikt siltuma pieslēgšanu pat tad, ja nav nomaksāta pavisam neliela summa. Tas nozīmē, ka faktiski viena parādnieka dēļ siltuma pieslēgšana visai mājai ir apdraudēta. Vai arī kādam šis parāds ir jāapmaksā.

Ļoti bieži šis "kāds" ir namu apsaimniekotājs, kurš faktiski ir starpnieks starp siltuma ražotāju un mājokļa iemītnieku un kuram vienlaikus ir uzkrauti visi finanšu riski par apkures nodrošināšanu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!