Darbinieku produktivitāte un paveiktais rezultāts galvenokārt ir atkarīgs no trim faktoriem – prasmēm vai spējām, darba veikšanai pieejamajiem resursiem un motivācijas. Taču arvien biežāk pierādās, ka motivācija ne vienmēr ir atkarīga no atalgojuma un prēmijām, bet gan no tā, cik labi darbinieks jūtas uzņēmumā. Korporatīvās labbūtības programma ir unikāla stratēģija, kas kalpo gan kā tūlītējs, tā arī ilglaicīgs atbalsts darbiniekiem. Ir pierādīts, ka labi pārdomāta un ieviesta darbinieku labbūtības stratēģija var būtiski palielināt darbinieku iesaisti un sniegumu.
Viens no galvenajiem riskiem, ko izraisa nelabvēlīgi darba apstākļi, ir izdegšanas sindroms, kas galvenokārt raksturojas ar emocionālu un fizisku spēku izsīkumu. Rūpēs par saviem darbiniekiem uzņēmumi arvien biežāk sadarbībā ar profesionāliem psihologiem un psihoterapeitiem organizē sesijas un vebinārus darbiniekiem, lai palīdzētu iejusties attālinātā darba ritmā un parūpētos par savu emocionālo labsajūtu. To apliecina izmaiņas veselības apdrošināšanas segmentā – prakse liecina, ka pieaug darba devēju interese iekļaut psihologa un psihoterapeita pakalpojumus apdrošināšanas līgumos. Tas vēsta par to, ka arvien vairāk uzņēmumu apzinās darbinieku fiziskās un psiholoģiskās labsajūtas svarīgumu.