Ikviens zin, ka būvējot māju, visnopietnākais darbs jāiegulda tieši spēcīgu pamatu veidošanā. Līdzīgi ir uzņēmējdarbībā. Katram jaunam uzņēmējam lielākais darbs jāiegulda, veidojot savu konkrētu vīziju par to, ko darīs uzņēmums: kādas preces vai pakalpojumus ražos un kurā tirgū to virzīs. Bez šīs vīzijas ir grūti vispār sākt kaut ko darīt. Tik pat grūti ir arī meklēt atbalstu savam biznesam, jo potenciālie sadarbības partneri – privātie vai valstiskie, nevarēs uztver, kas īsti ir vajadzīgs un kā palīdzēt uzņēmējdarbības attīstīšanai.
Labākais, kas var būt, ir pieredze
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūraLatvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameraE-komercijaLIAA
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit