Ar mērķi izveidot vienotu, sistemātisku un analītisku pieeju uzņēmuma vadības novērtējumam, "Amrop" ir izveidojis metodoloģiju, lai identificētu dažādu vadības stilu un pieeju ietekmi uz uzņēmumu, tā veiktspēju un nākotnes vērtību. Šo metodi vadības novērtējumam esam izstrādājuši, lai izvairītos no subjektīvi, nereti – emocijās un intuīcijā, ne vienmēr pamatotos priekšstatos, balstītas pieejas. Pētījumi par investoru attieksmi pret biznesa vadītāju novērtējumu rāda, ka, lai arī investori apzinās šī faktora lielo nozīmi (vadības komandas kvalitāte tiek minēta kā vienlīdz nozīmīgs faktors finanšu rezultātiem), tomēr uzticamība tam, cik korekti līdz šim vērtēts vadības komandas ieguldījums, ir visai zema.
Pirmais, ko gribu uzsvērt, – biznesa vadības novērtējumā vienlīdz svarīgas ir gan individuālās spējas, gan spēja veidot un vadīt kolektīvu. Atsaucoties uz vienu no pasaulē visvairāk citētajiem investoriem Vorenu Bafetu, – lielisks vadītājs, protams, ir milzīgs ieguvums ikvienam uzņēmumam, kurš kāpina uzņēmuma finanšu rādītājus, tomēr, ja bizness ilgtermiņā kļūst atkarīgs no vienas superzvaigznes tā vadībā, uzņēmums pats par sevi nevar tikt uzskatīts par lielisku. Proti, uzmanīgam vērtētājam būtu jāapzinās gan "superzvaigznes" labās puses, gan arī to, kāds būtu uzņēmums, ja konkrēto vadītāju pēkšņi nāktos aizstāt.