Delfi foto misc. - 80325
Foto: Publicitātes foto
Sākoties Covid-19 pandēmijai, tirdzniecības centru (t/c) ikdiena ir kļuvusi vēl dinamiskāka nekā iepriekš, jo kopējais darba apjoms korelē ar valstī ieviestajiem ierobežojumiem. Ja pirmajā pandēmijas vilnī bija jūtama milzīga panika, kad, Ārkārtējai Situācijai sākoties, teju visi nomnieki vienlaicīgi mēģināja sazināties ar tirdzniecības centru administrāciju, tad jau otrajā un trešajā vilnī gan nomnieki, gan apmeklētāji uztver situāciju mierīgāk. Šobrīd gan tirdzniecības centru īpašnieki, gan to nomnieki ir daudz gatavāki pieņemt un ieviest jaunos noteikumus, spēj reaģēt uz tiem zibenīgi.

Pandēmijas laikā cieši sekojam līdzi izmaiņām jaunākajos regulējumos pandēmijas mazināšanai, un ļoti operatīvi realizējam noteikumu ieviešanu dzīvē. Ir bijuši vairāki gadījumi, kad vēlā piektdienas pēcpusdienā vai vakarā (pat naktī) valdība pieņem izmaiņas tirdzniecības ierobežojumos, kas stājas spēkā jau ar pirmdienu. Attiecīgi ļoti īsā laikā ir jāpielāgo t/c darbība jaunākajam regulējumam - jāinformē nomnieki, jāveic personāla instruēšanā un darba pārplānošanā u.c. Jāsaka gan, ka pandēmijai ieilgstot, pielāgoties izmaiņām ir vieglāk, jo jau iepriekš šim visam esam gājuši cauri. Stājoties spēkā kārtējiem ierobežojumiem, grūtākais varētu būt atbildēt uz daudziem jo daudziem nomnieku jautājumiem, jo ne vienmēr mums ir atbilde uzreiz. Dažreiz likumā nav skaidri uzrakstīts, kā viens vai otrs process ir jāveic, atstājot vietu interpretācijai. Šādos gadījumos t/c pārvaldīšanas komanda cenšas maksimāli ātri saprast likumā ietverto domu, vai, neskaidrību gadījumā, vērsties pie attiecīgām valsts iestādēm, lai precizētu konkrētus jautājumus. Mūsu prioritāte ir mūsu nomnieki un apmeklētāji, kaut ne vienmēr ir atbildes uz visiem jautājumiem, pakāpeniski cenšamies šķetināt nezināmo un meklējam labākos risinājumus.

Apmeklē retāk, pērk vairāk

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!