Edgars Pētersons. Foto autors Valters Pelns
Nē.

Nereti šur tur sanāk dzirdēt samērā nievājošas replikas par mārketinga nozarē strādājošajiem – neko nesaprot un nedara, pamatā tusē ar "makbukiem" pa kafejnīcām un vispār darbs ir viena liela ballīte. Patiesībā šādam viedoklim vispār nav nekādas saiknes ar realitāti, ko pierāda ne tikai globālie dati par darbinieku mainību nozarē, bet arī nupat veiktais "Latvijas Mārketinga vides apskats".

Starptautiskie pētījumi apliecina, ka tieši mārketinga joma ir tā, kurā globāli ir viens no visaugstākajiem darbinieku mainības rādītājiem – gandrīz 20%. Nē, jūs nepārlasījāties. Katrs piektais nozarē strādājošais, visticamāk, savu darbu tādu vai citādu iemeslu dēļ pametīs tuvākā gada laikā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!