Sandis Kolomenskis, Squalio
Foto: Publicitātes attēli

Oktobra sākumā Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos, tika atklāta starptautiskā izstāde "Expo 2020 Dubai", kas pusgada garumā pasaules valstu amatpersonām un uzņēmējiem kalpos par platformu jaunu ideju radīšanā un sadarbības tīklu veidošanā. Tā ir iespēja arī Latvijai ne tikai padziļināt sadarbības saites ar Tuvo Austrumu valstīm, bet arī iepazīstināt pasauli ar mūsu IT nozares uzņēmumu piedāvājumu.

Ja agrāk šis piedāvājums izpaustos kā zemākā cena pakalpojumiem, tad tagad ir citādi. Cena, protams, arvien ir nozīmīgs faktors klientu piesaistē, tomēr nozīmīgāka loma veiksmīgā produktu un pakalpojumu eksportā ir unikalitātei un kvalitātei. Tāpēc svarīgs ir vienots vēstījums, ar ko ejam ārvalstu tirgos. Tas šāda mēroga pasaules izstādēs un citās starptautiskajās platformās ir būtisks, demonstrējot priekšrocības pār citiem konkurentiem. Ar vienotu vēstījumu var realizēt ambiciozākas idejas un mērķus.

Vēstījumam "Expo 2020 Dubai" jābūt pietiekami jaudīgam, lai nākotnē spētu piesaistīt ārvalstu investīcijas Latvijas uzņēmumu un ekonomikas attīstībā. Tam jābūt balstītam esošajā realitātē un nākotnes potenciālā. Kā iespēja, ko varētu izmantot, ir Rīgas kā zinātnes, izglītības un inovāciju centra zīmols jeb "Zināšanu jūdze".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!