Vēl nesen, izdzirdot vārdu "komunikācija", vairāk vai mazāk sapratām – "sabiedriskās attiecības", šodien jau katrs iedomājamies ko citu: integrētā komunikācija, digitālā komunikācija, krīzes komunikācija, starppersonu komunikācija, starpkultūru komunikācija, algoritmi, avatari, sociālie tīkli, reputācija, zīmolvedība, internets, korporatīvā sociālā atbildība utt. Tēlaini salīdzinot – nometot zemē ūdens maisiņu, ūdens izšķīst uz visām pusēm, tomēr tas joprojām ir viens un tas pats ūdens. Tāpat ir ar komunikāciju – tā apvieno visos šos dažādos virzienus un aspektus, kuri nepārtraukti tiek papildināti ar jauniem. Labā ziņa ir tā, ka komunikācija arvien pārliecinošāk kļūst par stratēģiskās vadības instrumentu, kas nozīmē, ka tādējādi ir vieglāk sasniegt komunikācijas un biznesa mērķus, par ko pirms kāda laika komunikatori vēl varēja tikai sapņot, taču vienlaikus tā kļūst arī par izteiktu starpnozaru dimensiju.
Būt labiem speciālistiem nākotnē, nevis "vakar"