Zeltā ieguldītais naudas apjoms kopš pandēmijas sākuma Latvijā ir palielinājies par 116%. Neliela izmēra zelta produkti kļuvuši par acīmredzamu konkurentu banku piedāvātajiem uzkrājošajiem vai noguldījuma produktiem. Pieprasītākie produkti pandēmijas laikā bijuši ieguldījuma zelta stieņi svarā no 1 līdz 31 gramam.
Pieprasījuma pieaugums zeltam tiek skaidrots ar arvien lielāku fizisko aktīvu popularitāti. Cilvēki aktīvāk iegulda tajā, kas ir taustāms – zelts, nekustamais īpašums. Tāpat pieprasījumu ietekmē Latvijas iedzīvotāju vēlme saglabāt savu uzkrājumu vērtību, tādējādi izvairoties no būtiskas inflācijas ietekmes.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit