Delfi foto misc. - 78216
Foto: Publicitātes foto
Covid-19 pandēmijas diktētā nenoteiktība pērn pasaulē kāpināja pieprasījumu pēc dzīvības apdrošināšanas, tostarp arī Latvijā, kur šī pakalpojuma izaugsme sasniedza 8,5% pret 2020. gadu, liecina Latvijas Apdrošinātāju asociācijas dati. Vienlaikus pandēmija ir likusi pārskatīt un pilnveidot dzīvības apdrošināšanas pakalpojumu sniegšanu – gan izplatīšanas, gan klientu apkalpošanas un piesaistes jomā.

Konsultāciju kompānijas "Capgemini" pārskatā par dzīvības apdrošināšanas tendencēm 2022. gadā (Top Trends in Life Insurance: 2022) attiecībā uz klientu vēlmēm pēc pandēmijas noskaidrots – apdrošināšanas ņēmēji sagaida, ka apdrošinātāji sniegs personalizētus padomus un būs sasniedzami 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā. Klientiem joprojām ir svarīgas profesionālas konsultācijas, taču viņi dod priekšroku tām piekļūt, izmantojot ērtus pakalpojumus un virtuālās iesaistes kanālus. Tāpēc dzīvības apdrošināšanas pakalpojumu izplatīšanas kanālu digitalizācija ir galvenā dzīvības apdrošināšanas tendence 2022. gadā.

Arī Latvijā pārdošanas procesa digitālizācija ir viens no galvenajiem dzīvības apdrošināšanas attīstības virzieniem šogad un turpmākajos gados. Lielākais izaicinājums ir digitalizāciju apvienot ar kvalitatīvu konsultāciju sniegšanu, kas ir būtiski, lai klienti izprastu visas specifiskās pakalpojuma nianses, kādu dzīvības apdrošināšanā ir gana daudz.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!