“220.lv marketplace” pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols
Foto: Publicitātes foto
Pandēmijas krīze ir teju beigusies, fiziskie veikali atkal ir atvērti, taču cilvēki turpina iepirkties internetā, atgriežoties tajos pašos e-veikalos, kur pirkums jau reiz veikts. Kāpēc, ja tiešsaistes veikalu izvēle ir tik liela un nepieciešamo preci var iegādātie jebkur? Kas būs šī laika perioda jaunais e-komercijas dzinējspēks?

Pandēmijas laikā lielākā daļa iedzīvotāju guva personīgu apstiprinājumu tam, ka iepirkšanās internetā ir ērta. E-komercija piedāvā plašu sortimentu, piegāde tiek veikta uz mājām, ir parocīga cenu salīdzināšana, līdz ar to pirkumi tika veikti vēl un vēl.

Šodien mēs dzīvojam citā realitātē. Ja pirms diviem gadiem e-komercijas mērķis bija uzrunāt pircējus iepirkties internetā, garantējot ērtības, šodien par to vairs nav jādomā, jo internetā pērk teju visi. Mēs esam pārauguši posmu, kad patērētāju vajadzēja motivēt un pievērst e-veikaliem, bet – vai pandēmijas krīzes laika paradumi pie mums ir iesakņojušies uz palikšanu?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!