Pandēmijas laikā lielākā daļa iedzīvotāju guva personīgu apstiprinājumu tam, ka iepirkšanās internetā ir ērta. E-komercija piedāvā plašu sortimentu, piegāde tiek veikta uz mājām, ir parocīga cenu salīdzināšana, līdz ar to pirkumi tika veikti vēl un vēl.
Šodien mēs dzīvojam citā realitātē. Ja pirms diviem gadiem e-komercijas mērķis bija uzrunāt pircējus iepirkties internetā, garantējot ērtības, šodien par to vairs nav jādomā, jo internetā pērk teju visi. Mēs esam pārauguši posmu, kad patērētāju vajadzēja motivēt un pievērst e-veikaliem, bet – vai pandēmijas krīzes laika paradumi pie mums ir iesakņojušies uz palikšanu?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit