Foto: DELFI
Uzņēmumu pirkšanas, pārdošanas un reorganizācijas darījumi Latvijā ir kļuvuši par biznesa ikdienu. Šādu darījumu mērķi ir dažādi – kāds vēlas pastiprināt tirgus daļu, cits vēlas apvienot spēkus ar kādu no konkurentiem un vēl kāds vēlas uzņēmumam atrast motivētu pircēju, lai pats izmēģinātu spēkus citā nozarē.

Uzņēmēju attieksme pret darījumiem ir kļuvusi brīvāka un, ja pirms 10-15 gadiem ar ļoti lielu piesardzību tika uztverti jebkuri jautājumi par biznesa vērtību un sarunām ar investoriem, tad šobrīd Latvijā un Baltijā notiekošo darījumu skaits un to mērogi liecina, ka šie procesi ir pieņemti kā daļa no biznesa cikla.

Ko ietver uzņēmuma pārdošanas darījuma process?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!