Pandēmijas gados ir izveidojusies darba ņēmēju paaudze, kura nekad nav strādājusi birojā. Šos cilvēkus motivēt strādāt klātienē ir ārkārtīgi grūti. Tajā pašā laikā tieši viņi ir tie, kam klātbūtni birojā jo īpaši vajadzētu – uzņēmuma vērtību nodošanai, apmācībām, veiksmīgam komandas darbam, karjerai. Ja jaunajam darbiniekam nerodas saite, risks, ka viņš vai viņa pēc pusgada aizies strādāt citur, kur piemaksās vairāk, ir liels.
Tāpēc birojs mūsdienās ir jāveido par tādu kā pulcēšanās vieta, kā sociālās dzīves epicentrs (anglisko to mēdz dēvēt par "hub"). Tas gan nenozīmē, ka birojs paredzēts tikai izklaidei, bet gan to, ka tieši birojā notiek komunikācija, informācijas, pieredzes apmaiņa, apmācības, pasākumi. Tad birojam ir iespējas kļūt par magnētu.