Pielāgošanās un paradumu maiņa bijis viens no galvenajiem izaicinājumiem arī darba devējiem apdrošināšanas sektorā. Dažbrīd esam pārsteiguši pat paši sevi, apzinoties, cik ļoti elastīgi esam pieejā, kas gādā par darbinieku labbūtību: ja pandēmijas posmā atbilstoši valdības rekomendācijām strādājām attālināti, tad līdz ar šī gada pavasari mums bijusi iespēja atgriezties klātienes darbā birojā. Paradumu maiņa nekad nemēdz būt viegla, bet jāatzīst, ka Covid-19 posms ir pavēris jaunus apvāršņus un iespējas darba organizēšanā. To, cik ērts un vienlaikus efektīvs var būt attālinātais darbs, agrāk pat nevarējām iedomāties.
Lai novērtētu, kā 2021. gada darba apstākļi, kad lielākā daļa darbinieku strādāja attālināti, ietekmējuši viņu labsajūtu un produktivitāti, veicām darbinieku labbūtības aptauju. Secinājām, ka, salīdzinot ar 2020. gadu, ir pieaudzis to darbinieku skaits, kuri arī turpmāk vēlētos strādāt no mājām vismaz dažas dienas nedēļā – 92%. Tieši tādēļ savā uzņēmumā esam lēmuši par labu elastīgā darba modeļa saglabāšanai arī turpmāk, rekomendējot darbiniekiem 3+2 sistēmu: darbs trīs dienas birojā un divas – no mājām. Uzņēmuma funkcijas ir dažādas, tāpat atšķirīgas var būt darbinieku vēlmes, tāpēc iespēju robežās esam elastīgi arī attiecībā uz darbdienu skaitu birojā, lai darbs tiktu veikts efektīvi un darba apstākļi – atbilstoši. Iespējams, kādam tas ir 1+4 princips, bet kāds cits veic darbu birojā ik dienu.