Saule, rudens, jūra
Foto: F64

Piekrastes vides aizsardzības biedrība precizē un sniedz publisku atbildi sabiedrībai un politiķiem par "Skulte LNG Terminal" pārstāvja Renāra Miķelsona apgalvojumiem.

1. Ja "Skulte LNG" ir lētākais risinājums, jo 120 milj. investīcijas (kas, visticamāk, neiekļauj visas izmaksas, jo gāzes cauruļvada izbūve 1 km maksā 0,5 milj. eiro), sanāk, ka piestātne smagākajos ledus apstākļos tiek izbūvēta par 100 miljoniem, kas ir stipri apšaubāms apgalvojums, it īpaši ņemot vērā, ka pēc paša Miķelsona vārdiem, Lietuva ieguldījusi 500 miljonus. Vai tiešām kaimiņi ieguldījuši piecas reizes vairāk izšķērdības dēļ? Uz ko tieši plānots ietaupīt? Interesanti, ka projekta attīstītājs maina informāciju gan par termināļa atrašanās vietu, gan izmantojamajām iekārtām, bet summa, kas tiek minēta, paliek nemainīga. Jautājums arī, kādas tieši izmaksu pozīcijas iekļautas šajā summā.

2. Līdz šim nekas nav liecinājis par to, ka terminālis tikai iznomās infrastruktūru, nevis pirks un pārdos gāzi. Tātad šie uzņēmēji izmantos valsts resursus, lai piedāvātu vēl neesošas infrastruktūras nomas pakalpojumus?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!