Lai mērītu, vajadzīgs mērķis
Lai varētu noteikt uzņēmuma ietekmi uz vidi un sabiedrību, būtu jāsāk ar konkrētu ilgtspējas mērķu definēšanu. Mērķus var noteikt iekšējos procesos – piemēram, attiecībā uz sociāliem aspektiem un vadības dzimumu līdztiesību, vai arī ārējos – sociālās atbildības vai vides jomā. Katrā jomā izvirzot konkrētus indikatorus ilgtspējas aktivitāšu izvērtēšanai, jāpatur prātā, ka mērķiem jābūt ne vien ambicioziem, bet arī reāli sasniedzamiem, jo uzņēmumam būs katru gadu jāziņo par progresu virzībā uz mērķu sasniegšanu. Ja uzņēmums apņēmies strādāt pie ilgtspējas veicināšanas un pieņemt datos balstītus lēmumus, nepieciešami konkrēti mērījumi, kā izvērtēt sasniegto progresu ilgtspējas stratēģijas īstenošanā. Turklāt augošā uzņēmumu digitālā transformācija ļauj uzņēmumiem analizēt savus datus daudz ātrāk un efektīvāk.