Pranamat ECO, Olga Grigorenko
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI
Dzīvojot nemitīgā pārmaiņu periodā, uzņēmēji šobrīd katru dienu sastopas ar izaicinājumiem. Lielākais no tiem – energoresursu cenu kāpums.

Kas veido produkta cenu?

Lai saprastu, ar kādiem izaicinājumiem sastopas teju katrs ražotājs, ir svarīgi uzskaitīt faktorus, kas veido produkta cenu. Akupresūras paklājiņu ražotāja "Pranamat ECO" produkcijas cenu primāri veido izejmateriāli, kas ar attiecīgo sertifikāciju pieejami tikai Eiropā. Tas nozīmē, ka "Pranamat ECO", būdams Latvijas uzņēmums, produkta kvalitātes saglabāšanai nevar izvēlēties Ķīnā ražoto materiālu bez sertifikācijas, bet ar teju piecas reizes zemāku cenu nekā Eiropā. Līdz ar to uzņēmumiem Latvijā ir grūti konkurēt ar izejvielu cenām, kas sadārdzina produkta gala cenu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!