Tā paša pētījuma dati rāda, ka kopš 2015. gada darba ņēmēju norādīto prasmju kopums ir mainījies 25% apmērā, bet līdz 2025. gadam tas būs mainījies jau 41% apjomā. Tātad, mēs runājam par ļoti mērķtiecīgu darbaspēka transformāciju.
Lai gan darbinieku profesionālās iemaņas ir ļoti būtiskas un šobrīd arvien augstāk tiek vērtētas prasmes klientu apkalpošanā, pārdošanā, biznesa vadībā, mārketingā, inženierijā, grāmatvedībā, programmēšanā un citās jomās, esmu pārliecināta, ka mūsdienās tās ir kļuvušas par spēcīgu pamatu vispārīgo un sociālo prasmju attīstīšanai, bez kurām darbinieku konkurētspēja darba tirgū ir būtiski apgrūtināta. Ne velti darba devēji aktīvi piedāvā dažāda veida apmācības par, piemēram, laika plānošanu, stresa noturību, līderību, darbu komandā u.tml., apzinoties sociālo prasmju nozīmi.