Lidmašīnas un lidostas, kā zināms, ir greznība, tādēļ daudzās valstīs iecienīta ir prakse biznesu aviācijā uzsākt politiķu vadībā.
Šis grēks nav svešs arī Igaunijai – ne reizi vien Ikara spārni izrādījušies pārāk tuvu saulei: nacionālā lidsabiedrība "Estonian Air" bankrotēja, grūti pieņemt, ka "Nordica" varētu sagaidīt cits liktenis.
Tagad, kad plašsaziņas līdzekļos izskanējusi informācija par to, ka Latvija ir ieinteresēta "airBaltic" akciju pārdošanā, daudzi sākuši sapņot gan par vienotu Baltijas aviokompāniju, gan par to, kā šīs sabiedrības lidmašīnas nogādās Igaunijas iedzīvotājus tieši tur, kur viņiem nepieciešams. Izklausās labi, tomēr realitātē valsts jātur pēc iespējas tālāk no iesaistīšanās "airBaltic" – gluži kā alkoholiķis no šņabja.
Pretējā gadījumā tā drīz vien piedzīvos stipras un ļoti dārgas paģiras. Kādēļ tā?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv