"Kuģu būvē viens kuģa korpuss tika nodots klientam pavasarī, rudenī tika pabeigts vēl viens korpuss un viena kuģa rekonstrukcija, bet vēl vienu kuģa korpusu plānots pasūtītājam nodot šī gada martā. Ceram, ka 2015. gadā mums jau būs pasūtījumi pilna apjoma kuģu būvniecībai", - turpina Jānis Skvarnovičs.
Pārsvarā AS "Rīgas kuģu būvētava" tiek remontēti dažādu īpašnieku kuģi, kas kuģo gan Eiropas Savienības ūdeņos, gan okeānā un kuriem kāds no maršruta galapunktiem atrodas Baltijas jūrā. "Ja kuģis atrodas Baltijas jūrā, tad tā īpašnieks izvēlas, kur tiks veikts remonts - Tallinā, Rīgā, Klaipēdā vai kādā Polijas rūpnīcā. Tirgū ir diezgan sīva konkurence starp kuģu būvētavām. Līdz ar to mums jāspēj būt pietiekami interesantiem ar savu cenu, mums jāspēj noturēt laika grafiku un jāspēj piedāvāt remontam tieši to laiku, kas kuģiem ir vajadzīgs. Un, protams, darba kvalitāte. Ja to visu varam izpildīt, tad mēs esam konkurētspējīgi," skaidro J. Skvarnovičs.
AS "Rīgas kuģu būvētava" pašlaik strādā pie tā, lai varētu piedāvāt sadarbības partneriem dažāda veida tehnoloģiskos darbus, kas ir saistīti ar metālapstrādi un nodrošinātu uzņēmuma jaudu noslodzi. Piemēram, patlaban tiek strādāts pie viena projekta, kas paredz ražot spoles trošu uztīšanai. Tās ir nepieciešamas gan kuģiem, gan naftas platformām, gan citur.
AS "Rīgas kuģu būvētava" 2014.gada deviņos mēnešos ir strādājusi ar 12,386 miljonu eiro apgrozījumu.
Uzņēmuma akcijas tiek kotētas "Nasdaq Baltic" Otrajā sarakstā.