Rūpnīcas jaudu noslogošanai AS "Rīgas kuģu būvētava" centīsies iegūt vairāk kuģu būves pasūtījumu, intervijā aģentūrai LETA sacīja AS "Rīgas kuģu būvētava" valdes priekšsēdētājs Jānis Skvarnovičs. Viena no vecākajām rūpnīcām Latvijā – Rīgas kuģu būvētava, - šo ziemas sezonu strādā bez pārtraukuma. Rūpnīca cenšas paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu, ne tikai remontējot kuģus, bet arī būvējot jaunu kuģu korpusus.

"Kuģu būvē viens kuģa korpuss tika nodots klientam pavasarī, rudenī tika pabeigts vēl viens korpuss un viena kuģa rekonstrukcija, bet vēl vienu kuģa korpusu plānots pasūtītājam nodot šī gada martā. Ceram, ka 2015. gadā mums jau būs pasūtījumi pilna apjoma kuģu būvniecībai", - turpina Jānis Skvarnovičs.

Pārsvarā AS "Rīgas kuģu būvētava" tiek remontēti dažādu īpašnieku kuģi, kas kuģo gan Eiropas Savienības ūdeņos, gan okeānā un kuriem kāds no maršruta galapunktiem atrodas Baltijas jūrā. "Ja kuģis atrodas Baltijas jūrā, tad tā īpašnieks izvēlas, kur tiks veikts remonts - Tallinā, Rīgā, Klaipēdā vai kādā Polijas rūpnīcā. Tirgū ir diezgan sīva konkurence starp kuģu būvētavām. Līdz ar to mums jāspēj būt pietiekami interesantiem ar savu cenu, mums jāspēj noturēt laika grafiku un jāspēj piedāvāt remontam tieši to laiku, kas kuģiem ir vajadzīgs. Un, protams, darba kvalitāte. Ja to visu varam izpildīt, tad mēs esam konkurētspējīgi," skaidro J. Skvarnovičs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!