RK atzīmē, ka zonu sistēma nav nekas jauns - citu valstu praksē sistēmu, kad pasažieris pārvietojas starp attālumiem dažādās zonās, sauc par uz nobrauktā attāluma balstītu sistēmu jeb OD (origin-destination), aprēķinot tarifu pēc nobraukto kilometru skaita. Šobrīd RK ir atvērta, sadarbojoties ar PV, turpināt līdzšinējo projektu, un uzsākt zonu sistēmas lietošanu nekavējoties, kas neprasītu papildus ieguldījumus jaunas aparatūras un programmnodrošinājuma iegādē, kā arī cilvēkresursu piesaistē. RK atzīmē, ka tās rīcībā esošais aprīkojums un programmnodrošinājums jau šobrīd pilnībā atbalsta esošo PV tarifu sistēmu vai plānoto jauno tarifu zonas sistēmu, līdz ar to jaunas sistēmas ieviešana no PV puses nav nedz nepieciešama, nedz ekonomiski izdevīga ne klientam, ne pārvadātajam.
Lai pasažieriem būtu izdevīgi, ērti un maksimāli vienkārši izmantot jebkuru transportu, to ir iespējams panākt tikai ieviešot vienotu biļešu sistēmu, kādu pašlaik nodrošina e-talons. Šobrīd RK turpina aktīvu darbu pie vienotas biļešu sistēmas attīstīšanas un pārrunām ar PV.