*Reklāmraksti 2016 - 1907
Foto: iMarketings
Ko darīt gadījumā, ja optimizētas Google un/vai Facebook reklāmas nedod vēlamo rezultātu un nav rentablas? Bieži vien atbildes nāk pašas un šķiet ļoti acīmredzamas: 1) Komunikāciju kanāls nestrādā. Pārtraucam reklāmu. Meklējam jaunu kanālu vai 2) būtiski palielinām budžetu. Jāsaņem 2x, 3x utt. vairāk klikšķu. Bet šie divi lēmumi varētu būt aplami, jo problēmas cēlonis varētu būt pavisam citur. Vai arī cēloņi varētu būt pat vairāki. Zemāk minēsim izplatītākos iemeslus, kāpēc Google/Facebook reklāma var strādāt ar mīnuss zīmi.

Faktiski ar šo rakstu vēlamies pateikt, ka uzņēmējiem jāaizdomājas par esošo rezultātu, jāizvērtē prioritāšu maiņa un pieeja digitālajam mārketingam.

Koncentrēties uz klikšķu ģenerēšanu (jo vairāk klikšķu par zemāko cenu, jo labāk) nav pareizi un nav perspektīvi. Tas ir strupceļš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!