*Reklāmraksti 2017 - 5389
Foto: Publicitātes foto
Pelēcīgi baltas sienas, brūns paklājs, katram darbiniekam savs galds aiz slēgtām durvīm, viena kopējā telpa ar galdu, ūdens tvertni un kafijas automātu. Un tas – tālākajā stūrī neparocīgi noliktais printeris – iepriecina tikai soļu skaitītāju lietotni, nevis kolēģus, gar kuru galdiem kāds nemitīgi skraida. Kolēģi, sēžot vien 40 cm attālumā un tomēr sazinoties ar e-pastiem, zaudē ne vien emocionāli tik svarīgo personīgo kontaktu, bet arī laiku un ideju apmaiņas iespējas. Skan pazīstami? Droši vien tāpēc, ka lielākajā daļā biroju ar to saskaramies arī šodien.

Kas jāņem vērā plānojot savu ideālo biroju?

Jāsāk ar primāro nepieciešamību definēšanu, pēcāk pievienojot darbinieku individuālās vajadzības, kas celtu produktivitāti un motivāciju. Dažādu uzņēmumu mērķi un individuālās darbinieku vēlmes atšķirsies. Uzņēmuma vide jāveido vai jāizvēlas atbilstoši šiem nosacījumiem, jo, ja tas ir mārketinga uzņēmums, tad ar vidi iespējams panākt to, ka tiek veicināts darbinieku radošums, savukārt, ja tas ir finanšu uzņēmums, tad vidi iespējams veidot tā, lai būtu vieglāk koncentrēties.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!