*Reklāmraksti 2017 - 8870
Foto: Publicitātes foto
Ja pirms dažiem gadiem bija jūtama piesardzība klientu attieksmē pret inovācijām norēķinu jomā, tad šobrīd bezkontakta norēķini ar bezkontakta kartēm par pirkumiem līdz 25 eiro Maxima veikalos ir kļuvuši par ikdienu. To apliecina arī dati — ja 2018. gada pavasarī ar bezkontakta maksājumu kartēm par saviem pirkumiem Maxima veikalos norēķinājās 7000 līdz 8000 klientu dienā, tad šī gada janvārī tie ir apmēram 30 000 bezkontakta maksājumu dienā.

"Pasaule mainās un tehnoloģijas attīstītās ļoti strauji. Tādēļ efektīvas inovācijas, kas atvieglo pircēju un darbinieku ikdienu, ir joma, kurā Maxima Latvija aktīvi strādā, regulāri ieviešot visdažādākās iniciatīvas. Sākot ar pašapkalpošanās kasu tehnoloģiju, kuras ieviešanā Maxima bija viens no pionieriem Latvijā, līdz mobilo aplikāciju un cPay aproču norēķiniem, preču derīgumu termiņu monitoringa digitalizācijai, kā arī, protams, bezkontakta karšu norēķiniem, kas viesuši izmaiņas pircēju paradumos. Domājot par inovatīvo risinājumu attīstību, Maxima Latvija arī nākotnē plāno attīstīt un piedāvāt klientiem arvien jaunas maksājumu iespējas," stāsta Mārtiņš Smilga, Maxima Latvija IT departamenta direktors.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!