"Pasaule mainās un tehnoloģijas attīstītās ļoti strauji. Tādēļ efektīvas inovācijas, kas atvieglo pircēju un darbinieku ikdienu, ir joma, kurā Maxima Latvija aktīvi strādā, regulāri ieviešot visdažādākās iniciatīvas. Sākot ar pašapkalpošanās kasu tehnoloģiju, kuras ieviešanā Maxima bija viens no pionieriem Latvijā, līdz mobilo aplikāciju un cPay aproču norēķiniem, preču derīgumu termiņu monitoringa digitalizācijai, kā arī, protams, bezkontakta karšu norēķiniem, kas viesuši izmaiņas pircēju paradumos. Domājot par inovatīvo risinājumu attīstību, Maxima Latvija arī nākotnē plāno attīstīt un piedāvāt klientiem arvien jaunas maksājumu iespējas," stāsta Mārtiņš Smilga, Maxima Latvija IT departamenta direktors.
Saskaņā ar Finanšu nozares asociācijas apkopotajiem datiem (2018. g. 3. cet.) Latvijā izsniegts vairāk nekā 800 000 bezkontakta karšu. Vērojams 71 % pieaugums, ja salīdzinām ar 2017. gada datiem (2017. g. 4. cet.). Bezkontakta kartes pieņem vairāk nekā 25 000 tirdzniecības punktos visā Latvijā. Vairāk nekā 57 % karšu pieņemšanas iekārtu Latvijā ir ar bezkontakta funkciju, tostarp ar šo ērto, ātro un drošo maksāšanas veidu iespējams norēķināties visos Maxima Latvija veikalos.
Par informatīvo kampaņu "Piik un gatavs"
Lai skaidrotu tirgotāju un pircēju priekšrocības bezkontakta norēķiniem, no 2019. gada janvāra līdz martam Mastercard sadarbībā ar Finanšu nozares asociāciju organizē informatīvo kampaņu "Piik un gatavs". Kampaņas laikā galvenie sadarbības partneri — Maxima, Narvesen un Rimi — pirmie pievienosies "Piik un gatavs" kustībai, informējot par bezkontakta karšu priekšrocībām savus klientus. Tirgotāji ir laipni aicināti novērtēt bezkontakta karšu priekšrocības savās tirdzniecības vietās, atbalstīt informatīvo kampaņu un pievienoties "Piik un gatavs" kustībai. Vairāk informācijas www.piikungatavs.lv