![Kādu viedtālruni izvēlas Evelīna Pārkere? Kādu viedtālruni izvēlas Evelīna Pārkere?](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/20d44dd0-5c10-11ed-a692-39fc1e8dddd0.jpg?w=576&h=324&r=16:9)
Jau savos "YouTube" karjeras pirmsākumos Evelīna novēroja, ka cilvēkiem ļoti patīk vērot dažādus video par neskaitāmām tēmām, taču influencere uzsver, ka šo pāris gadu laikā sociālo tīklu vide un to patērētāju ieradumi jau ir paspējuši mainīties. Ja kādreiz "YouTube" platformā populāri bija video, kas sasniedza pat 30 minūšu garumu, tad tagad pievērstās uzmanības ilgums ir ievērojami samazinājies. Cilvēki izvēlas skatīties īsākus video, tāpēc arī sociālo tīklu platforma "TikTok" ir guvusi tik lielus panākumus.
"Ja man ir iespēja, vienmēr izvēlos veidot saturu video formātā. Ar bilžu palīdzību nodot vēstījumu ir daudz grūtāk, jo bilde ir statiska un nekustīga, parādot tikai vienu kadru. Piemēram, bilde, kurā parādīts apģērba komplekts, manuprāt, nav dzīvīga. Video to pašu apģērba komplektu var parādīt no dažādiem rakursiem, kā tas izskatās kustībā vai kā tā detaļas atstaro gaismu. Tā ir pilnīgi cita sajūta gan man, gan maniem sekotājiem, kas seko manam saturam," skaidro Evelīna, uzsverot, ka viedtālrunim ir jābūt aprīkotam ar konkrētām funkcijām, lai radītu radošu un kvalitatīvu saturu.