Pure
Foto: Publicitātes foto
Lai veidotu tikšanās platformu uzņēmējiem, nodrošinot komunikācijas, pieredzes un ideju apmaiņas iespējas, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) šā gada 20. septembrī plkst. 18.30 viesnīcas "Hotel Bergs" Stikla zālē uzņēmējdarbības uzsācējiem un attīstītājiem rīko tīklošanās semināru "Eksporta meistarklase".

Meistarklasē aicināti piedalīties biznesa ideju autori, uzņēmēji, investori un zinātnieki. Īpaši noderīgs šis seminārs būs esošajiem un topošajiem uzņēmējiem, kas vēlas papildināt savu kontaktu loku, kā arī smelties iedvesmu un padomus sava biznesa attīstībai.

Seminārs plānots divās daļās. Meistarklases pirmajā daļā par savu pieredzi eksportspējīga uzņēmuma attīstīšanā stāstīs šokolādes trifeļu ražotāja SIA "Pure Chocolate" izveidotāji Aivars un Pēteris Žimanti. Pašlaik uzņēmuma ražotā produkcija tiek eksportēta uz 15 pasaules valstīm, tostarp Japānu un Austrāliju. Uzņēmums "Pure Chocolate" savā salīdzinoši īsajā pastāvēšanas laikā spējis izveidot spēcīgu zīmolu, kas guvis panākumus ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs. Pērn uzņēmuma sasniegumi novērtēti arī Ekonomikas ministrijas un LIAA rīkotajā konkursā "Eksporta un inovācijas balva", kur "Pure Chocolate" ieņēma 2. vietu kategorijā "Eksportspējīgākais komersants" mazo komercsabiedrību grupā.

Meistarklases ietvaros pasākuma dalībniekiem būs iespēja rast atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kā radīt eksportspējīgu produktu, kas nepieciešams citiem?
  • Kā pārdot sajūtas, nevis kilogramus?
  • Kā sekot tirgus pieprasījumam?
  • Kā nemitīgi attīstīt savu biznesu un radīt augstu pievienoto vērtību?

Savukārt semināra otrajā daļā neformālā gaisotnē pasākuma dalībniekiem būs iespēja veidot kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem. "Spilgti jaunrades piemēri uzņēmējdarbībā rodas viedokļu apmaiņas rezultātā. Tehnoloģiju un sociālo tīklu laikmetā jāizmanto modernas iespējas veidot plašas un atvērtas, vienlaikus arī personiskas attiecības," skaidro LIAA direktors Andris Ozols.

Līdzīgs tīklošanās seminārs šogad jau tika rīkots jūnijā. To apmeklēja 60 visdažādāko nozaru uzņēmēji. Savā pieredzē ar klātesošajiem dalījās Latvijas jaunatklāšanas raidījuma "TE!" komanda - producenti un raidījuma vadītāji. Viņi stāstīja par pieredzi jaunu raidījumu veidošanā, zīmola maiņu, iziešanu ārvalstu tirgos un finanšu jautājumiem TV projektu kontekstā. Pasākums izvērtās kā aktīva diskusija ar semināra apmeklētājiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!